Teenuse tingimused
Jõustunud: 1. august 2024
Jõustub 1. november 2024
Täname, et kasutate meie teenuseid. Veebisaiti www.dalanta.ee (edaspidi Veebisait) haldab ja teenuseid pakub Dalanta Accounting OÜ, ettevõte, mis on registreeritud ja tegutseb Eesti Vabariigi seaduste kohaselt, registrikoodiga 14858844 ja asukohaga Harju maakond, Tallinn, Pärnu mnt 105, 11312, e-posti aadress invoice@dalanta.ee.
1. Teenused
1.1. Dalanta Accounting OÜ pakub kliendile (edaspidi Teenus või Teenused) raamatupidamise teenuseid. Teenuste kirjeldused on esitatud veebisaidil. Teenuseid saab tellida e-posti teel, veebipäringu kaudu.
1.2. Teenuste tellimisega nõustub klient nende tingimustega.
1.3. Dalanta Accounting OÜ ja klient (edaspidi koos lepingupooled) peavad lepingut kehtivaks hetkest, mil leping on allkirjastatud või teenuste eest makstud.
1.4. Raha pesemise ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse tõttu ei paku Dalanta Accounting OÜ teenuseid:
*isikutele, kes on rahvusvahelisel sanktsioonide nimekirjas (https://www.sanctionsmap.eu/);
* FATF jälgitavate riikide elanikele ja kodanikele (http://www.fatf-gafi.org/publications/high-risk-and-other-monitored-jurisdictions/)
*kõrge riskiga riikide elanikele (http://www.fatf-gafi.org/countries/#high-risk)
*poliitiliselt mõjukatele isikutele, nende pereliikmetele või lähedastele kolleegidele.
1.5. Teenuse või teenuste tellimisega kinnitab klient, et ta ei kvalifitseeru 1.4. punktis loetletud isikuteks.
2. Tasu
2.1. Klient peab tasuma Dalanta Accounting OÜ-le teenuse osutamise eest tasu vastavalt veebisaidil esitatud hinnakirjale või lepingule (edaspidi Tasu).
2.2. Klient peab Tasu tasuma Dalanta Accounting OÜ-le esitatud arvete alusel. Dalanta Accounting OÜ märgib väljastatud arvetel teenuse osutamiseks ja arve esitamise perioodil pakutud teenused, nende summa ja Tasu summa.
2.3. Klient saab teenuste eest tasuda Stripe Inc. poolt pakutavate pangalinkide või Visa, Mastercardi krediitkaartide kaudu. Makseid võetakse vastu ainult eurodes. Samuti pangaülekandega.
2.4. Dalanta Accounting OÜ edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed andmetöötlejatele Stripe Inc.
2.5. Kui klient ei tasu Tasu õigeaegselt, võib Dalanta Accounting OÜ nõuda kliendilt viivist 0,05 protsenti maksetähtaja ületanud summa eest iga viivitatud päeva eest.
2.6. Dalanta Accountling OÜ-l on õigus ühepoolselt muuta teenuste hinnakirja. Klienti teavitatakse muudatustest e-kirja teel vähemalt üks kalendrikuu ette. Klient loetakse muudatusi aktsepteerinuks, kui ta ei teavita Dalanta Accounting OÜ-d muudatuste mitteaktsepteerimisest 14 päeva jooksul. Kui klient keeldub muudatustega nõustumast, on tal õigus leping üles öelda, teatades sellest vähemalt 7 päeva ette e-kirja teel.
3. Dalanta Accounting OÜ õigused ja kohustused
3.1. Dalanta Accounting OÜ ei saa lepingust tulenevaid õigusi ja kohustusi kolmandale isikule üle anda ilma kliendi eelneva kirjaliku nõusolekuta.
3.2. Dalanta Accounting OÜ peab hoiduma kolmandatele isikutele lepingupartneri ärilistest tegevustest saadud teabe avaldamisest ilma lepingupartneri eelneva kirjaliku nõusolekuta. Teabe avaldamise keeld kehtib ilma tähtajata ja jääb kehtima pärast lepingu lõppemist või lõpetamist.
3.3. Dalanta Accounting OÜ hoiab klientidelt saadud konfidentsiaalset teavet saladuses ja võib ilma kliendi nõusolekuta edastada konfidentsiaalset teavet asutustele seadusest tulenevate avalikustamiskohustuste täitmiseks.
3.4 Dalanta Accounting OÜ omab õigust täita tellimus ise või kaasata tellimuse täitmiseks hoolikalt valitud ja sobilikke alltöövõtjaid.
4. Kliendi õigused ja kohustused
4.1. Kliendil on õigus kasutada teenuseid vastavalt teenuste tingimustele ja kirjeldusele.
4.2. Klient kohustub hoiduma teenuste kasutamisest ebaseaduslikul või ebamoraalsel eesmärgil, sealhulgas pettuse, ebaseaduslike materjalide saatmise või säilitamise eesmärgil.
4.3. Klient peab esitama Dalanta Accounting OÜ-le teenuse osutamiseks vajalikud dokumendid ja teabe. Klient peab tagama esitatud dokumentide ja teabe täpsuse. Vajadusel võib dokumentide üleandmist dokumenteerida.
4.4. Kliendil on kohustus teavitada Dalanta Accounting OÜ-d kontaktandmete muutustest 7 päeva
jooksul.
4.5. Kliendil puudub õigus selle lepingut võõrandada, teenuseid edasi müüa või anda kolmandatele isikutele kasutamiseks.
4.6. Raha pesemise ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse poolt kehtestatud nõuete tõttu peab klient täitma “tunne oma klienti” nõuded, kui talle selleks korraldus antakse, ja esitama kogu nõutud teabe kohe pärast teenuste tellimist.
5. Force majeure
5.1. Lepinguosalised on osaliselt või täielikult vabastatud kohustusest täita oma kohustusi, mis tulenevad ja on seotud selle lepinguga, kui kohustuste täitmine on takistatud force majeure poolt. Sellega seoses võtavad lepingupooled kõik meetmed, et vältida kahju tekitamist teisele lepingupoolele ja tagada lepingu täitmine maksimaalselt võimalikus ulatuses. Lepingu pool, kes soovib viidata force majeure sündmusele kohustuse mittetäitmise või nõuetekohase täitmise vabastamiseks, peab tõendama force majeure sündmuse toimumist. Lepingu mõiste määratletakse vastavalt kohustuste seaduse sätetele.
5.2. Force majeure sündmuse toimumisest tuleb teisele lepingupoolele viivitamatult kirjalikult teatada.
5.3. Force majeure sündmuse toimumisel lepivad lepingupooled kokku töö tähtaja pikendamises vastavalt force majeure sündmuse kestusele. Kui force majeure sündmus kestab üle kahe (2) kalendrikuu, võivad lepingupooled lepingu tühistada.
6. Lepingu lõpetamine ja tühistamine
6.1. Leping sõlmitakse ilma tähtajata või teenuse olemuse tõttu kehtib see teenuse osutamise kuni teenuse täitmiseni.
6.2. Igal lepingupoolel on õigus leping ühepoolselt lõpetada ilma põhjust märkimata, teavitades sellest teist lepingupoolt kirjalikult vähemalt 30 tööpäeva ette.
6.3. Dalanta Accounting OÜ-l on õigus leping erakorraliselt lõpetada järgmistel juhtudel, järgides ette teatamise tähtaega:
6.3.1 klient ei tasu arvet hiljemalt 30 (kolmekümne) kalendripäeva jooksul maksetähtpäevast;
6.3.2 klient on esitanud valeandmeid või ei ole teatanud kontaktandmete muutumisest;
6.3.3. isik, kes tegi tellimuse kliendi nimel, ei ole esitanud seadusega nõutud andmeid või on esitanud valesid andmeid;
6.4. Lepingu tühistamisel ei tagastata ega arvata Dalanta Accounting OÜ-le kliendi poolt tasutud summasid.
6.5. Kui klient on tarbija, siis 14-päevane taganemisõigus teenuste osas ei kehti, kuna Dalanta Accounting OÜ pakutavad teenused on individuaalsete omadustega ja sõltuvad kliendi eelistustest.
7. Vaidluste lahendamise kord
7.1 Lepinguosalised püüavad lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi läbirääkimiste teel. Kui vaidlust ei saa läbirääkimiste teel lahendada lepingupoolte vahel, võivad lepingupooled lasta vaidluse lahendada Eesti Vabariigi seaduste kohaselt vastavas kohtus.